Sevgili tecrübeli anneler bebeğim gaz cıkarıo ama baya zorlanıo öyleki ağlayarak uyandığı bile oluo sadece anne sütü veriyorum. Dr. biogaia Diye bi damla verdi iki gündür kullanıyorum ama sanırım bi işe yaramıo anlamadım hala oğlum ıkınarak zorlanıo kıpkırmızı oluyor ne yapabilirim deneyip iyi gelen önerileriniz var mı ?