gokcekutay Merhaba arkadaşlar; İlk çocuğum 6,5 yaşında, şu an 7 haftalık hamileyim. İlk çocuğunuza kardeşi olacağını ne zaman söylediniz? 12 haftayı beklicem çünkü bir düşüğüm var şu an çok erken. Sonrası için önerileriniz?
Valendia gokcekutay valla ben erken söyledim ama bir yandan pişman oldum sürekli nezmn gelicek bebek diye soruyor. Artık cevap vermekten yoruldum 🙈🤦🏻♀️
Cramel gokcekutay canım benim oğlum da Ocakta 7 olacak. Mart ayında bir düşüğüm oldu. Onda söylemiştim sonra düşük yapınca doktor yanlış görmüş falan dedim. Şimdiki gebeliğimde de 8. Haftada kalp atışını falan duyunca söyledim
Nilirem gokcekutay bence gebeliginizin son aylarına dogru artık karnınız iyice belirginleşince söyleyin çünkü gebelik uzun bir süreç 9 ay bilinmezliklerle dolu ve cocuk piskolojisi bunu kaldıracak düzeyde degil cocga göre uzun bir zaman benim okudugum pedogoji kitaplarından ve araştrdıgım kadar son aylarda söylenmesi en uygunu hem 3 aylık riski atlatmanız risk olmadıgı anlamına gelmiyo nacizane tavsiyem😌🙏
EceEgemen Cramel benimde aynı oldu cnm ama oğlum bir türlü kabullenemedi doktor yanlış bakmıştır deyip durdu şimdi yeniden hamileyim hiç bozuntuya vermeden sanki ilki devam ediyormuş gibi ilerliyoruz 🙈😂
Serap-er Benim oğlumda 5 yaşında 12 haftalık hamileyim. Markette parkta nerde birini görse benim kardeşim olacak diyor 🤣
EceEgemen Serap-er ahahha bizimde aynı oğlum kreşte öğretmenlerine demiş güya herkesten saklıyoruz Bi gittim öğretmen hayırlı olsun dio 🙈😂
Cramel Serap-er benim oğlumda aynı ilk başta kardeşin olacak ama kimseye söyleme falan dedik. Birini görünce kulağıma gelip biliyorlar mı kardeşimin olacağını onlara da söyleyelim falan diyor😂😂
Esmaaaa_15 Nilirem çok güzel açıklamişsınız bende sizin gibi düşünüyorum ve okuduğum yerlerde de hep böyle yazıyor
Cramel Nilirem valla canım o bizim ülkemizde biraz zor 😂gören kardeşinin adı ne olacak vs. Gibi sorular soruyor. Yani sen saklasan da başkaları engel oluyor😂😂😂
sinber gokcekutay şuan 9 yaşında kızım var iki sene içinde 2 kürtajım oldu ikisini de öğrendiğimizde söylemek zorunda kalmıştık çnk bırakabileceğim kimse olmayan zamanlara denk geldi ve kaybettiğimiz zaman da biliyordu. Şimdi 33-4 olduk çok şükür ve 3-2 den beri biliyor çnk bu sefer de pandemi dönemine denk geldik. Ama sorun yaşamadık yani anlayabileceği şekilde konuşabilirsiniz ve sürece olumlu olumsuz herşeyiyle dahil olduklarını bilmek onlara güven veriyor
Ahsennurrrr gokcekutay bende söyledim dört yaşında oğlum çok da istiyordu büyük bir heyecanla bekliyoruz ❤️
Mlk84 Biz 10.haftada söyledik ama oğlum zaten 13 yaşında herşeyin farkında olan bir yaşta. Küçük çocuklara son 3 aylık döneme girince söylemek daha uygun.