Merhaba, 12 haftalığım ve gebeliğimden bu yana 4-5 defa aşırı ağlayıp sinirlilik halinde bulundum. Sakin kalamadım malesef. Şimdi ise içim içimi yiyor acaba kötü etkilenmiş midir diye :( Sakinliği korumak için ne yapmak gerek bazen gerçekten kendimi tutmam asla mümkün olmuyor bunu nasıl aşabilirim…