sryldzzz 27.haftamdayım arkadaşlar son tahlillerim normal sadece kansızlık var biraz. Şuan kalbim çok hızlı atıyor ve vücudumda hiç can kalmadı denir ya öyle baygınlık geçirecek gibiyim bu normal mi bu arada ikinci kez böyle oluyor
Busra34ybg sryldzzz bende yaşıyorum bu sıkıntıları kalp doktoruna bile gittim artık tsh düşükluğüne bağladı doktor ilaç kullanıyorum suan panik atak da var bide ikisi bi araya gelince kafayı yiyecek gibi oluyorum
Busra34ybg sryldzzz benimde çok çalışıyor 6 kilo verdim 3 ayda propcily 50 mg kullanıyorum sabah akşam ayda bir kan testi yaptırıyorum tamamen gebeliğe bağlı bi durummuş ultrason falan çekildim temiz çıktı çok şükür olabiliyor demekki gebelikte vücudun doğası değişiyor bu hamileliğim okadar zor geçiyor ki bidaha hamile kalmaya cesaret edebilirmiyim bilmiyorum 🤷♀️