BilmemKacYilOldu selam annişler 11+2 haftalıgız karnım böyle guruldar gibi sürekli gurulduyo gibi böyle ses cıkıyo bu be acaba cok merak ediyorum 🙈 acemi anneyimde bu ses sürekli cıkınca merak ettm yasayan varmı 💕
babyackgz BilmemKacYilOldu bende oluyordu o ses martın başları gibi huzursuz bağırsak sendromuymuş durduk yere gurlardı kafayı yiyecektim bi ara sonra düzeldi gibi ama hâlâ yediklerime bağlı ara ara oluyor
Asude967 Karnın büyüdükçe bağırsakların kendine yer ayarlıyor dışarıdan belli olmaz ama içte fetus büyüyor oda bağırsak hareketine yol açıyor
sukayhanacar BilmemKacYilOldu bebek hareketi için 11 hafta çok erken yolun başıdır. 20. haftalar da başlar ve düzensiz hareketler olur. 24 veya 27. haftada düzene girer hareketler yani daha sizin çok var
Tugceasl BilmemKacYilOldu erken hissedenler de var tabi ben 15 inçi haftada hissetmiştim ilk şimdi daha belirgin hissediyorum 18 haftamdayım
Asude967 BilmemKacYilOldu bn 15 ten sonra hissettim şimdi 23 üz gayet belirgin kişiden kişiye değişiyor bu hareketler
sukayhanacar BilmemKacYilOldu normal o sesler bağırsak hareketleri cünkü. ben 37. haftaya giricem artık biz maşallah içerde roman düğünü varmış edasıyla sürekli hareketliyiz
babyackgz BilmemKacYilOldu benim afedersin tuvalet alışkanlığımı da çok bozdu ve uzun bir süre de geçmedi yani inşallah seninde öyle olmaz
BilmemKacYilOldu babyackgz sey ben kabız gibi bisey olmusum afedersn o kadar ıkınıyrm ki hem o ses gelıyo hemde cok zorlanıyrm 4-5 gunde bes cıkıyorm
babyackgz BilmemKacYilOldu işte benimde öyleydi kabız olmadım aksine günde 2-3 kere çıktım ama yapamıyordum yarım yarımdı hep afedersin 🙊