portakalcice Doktor kesenin normal bebeğin biraz küçük olduğunu , geç döllenme olabileceğini söyledi. 7 haftalık olması gerekirken ultrasonda 6 hafta çıktı. Edişelendim ciddi anlamda . Bu durumu yaşayan var mı Arkadaşlar.
Birgul portakalcice böyle durumlarda sonradan yetişiyor diye biliyorum canım benim 2 gün geriden geliyodu sonradan yetişti
Rabiacengiz portakalcice seninki yine 1 hafta geride benimki 2 hafta gerideydi ama toparladık ve şimdi 30+2 deyiz doguma az kaldı gayet saglıklı oldu ve haftasına yetişti .
Smgyy portakalcice ilk zamanlar ileriden veya geriden olabiliyor korkma sıkma kendini büyüdükçe haftasını tam yakalayacak merak etme allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin
Acemianne98 portakalcice canım ben yaşadım normal son adet tarihim 23 Mart ama ultrason da iki hafta geriden geliyor doktor geç döllenme dedi ve son adet tarihimi 14 nisan olarak kabul etti şimdi 28 haftalığı bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor bir iki hafta sorun degil yani için rahat olsun
Rabiacengiz portakalcice hiç moralini bozma benim eski doktorumda sürekli garip yüz ifadesiyle korkutuyordu doktorumu degiştirdim çok mutluyumm
Neslicavusoglu portakalcice benimde bir hafta 10gün küçük çıkmıştı geç döllenme dedi. Şuanda 23haftalığız herşey normal canım. Bazen önden gidebiliyor hatta.
portakalcice Neslicavusoglu çok şükür çok sevindim inşallah bizim de öyle olur. Bir hafta sonra gel dedi size de öyle demiş miydi geriden geliyor dediğinde gitmeli miyim 1 hafta sonra
Neslicavusoglu portakalcice yok çağırmamıştı küçük olduğu için kalp atışlarını karnımdan değil alttan muayene ile duymuştu 1ay sonra normal muayeneye gel demişti
Chucky portakalcice kızımın kesesi 8 haftalıktı kızım 6 haftalıktı tabi ki yetişti ve 2 hafta öne geçti. Şimdi ki gebeliğimde kese 6 hastalıkken bebek 5 haftalıktı 12 haftaya kadar 1 hafta geriden geldi şimdi tamamladı 🥰 endişelenmeyin sıkıntılı bir durum olmuyor genelde
portakalcice Chucky çok şükür çok sevindim böyle yaşayanları duyunca insan ferahliyor.. iyi ki yaziyosunuz