Asm21 Bel fıtığı normal doğuma engel midir? Bel fıtığı olup normal doğuranlar neler yaşadı, zorlanma oldu mu acaba? Normal doğum için doktor izni gerekiyor mu? Bilgilendirme için şimdiden teşekkürler.
esraizmirli Asm21 bende de var bel fıtığı ama çok ilerleme olmamış çok şükür doktora gittim doktor engel değil dedi beyin cerrahı. daha başlangıçta oldugu için eğer sizin çok ilerideyse bir beyin cerrahına gözükün o sizi yönlendirir Allah korusun fıtık patlama olayı falan olabiliyormuş doğumda benim doktorum o yüzden kontrole gitmemi istedi
Asm21 esraizmirli 5-6 sene öncesi daha başlangıç aşamasındaydı ondan sonra da çok rahatsız etmediği için bir daha muayene olmadım. Şu an ne durumdadır bilmiyorum. Dediğiniz gibi muayene olmakta fayda var patlama durumunu duymamıştım👍🏼