Selinbam irem_0709 mormal hepsi benim 4 gün delicr başım ağrımştı o zamnlar valla günde 1 parol içmiştim ama doktorum içeblesin demişti hala da çok ağrırsa içiyorum
irem_0709 Selinbam hamile olmadan önce bende çok ilaç içerdim benim nedense başım ağrır hergün ama uyuyunca geçer şimdi ilaçta içmek istemiyorum daha hiç içmedim inşallah sizinde geçer en kısa zamanda
irem_0709 Mde2323 çok teşekkür ederim ama işte panik bir insan oluşumunda etkisiyle elimde olmadan çok tedirgin oldum birde normal hayatta da olsa hiç bu kadar uzun sürmezdi baş ağrım ama şimdi daha iyiyim sayenizde Allah razı olsun
irem_0709 minikprensesimmm serum taktırmaya da gitmedim henüz ilaçta içmedim biraz rahatım şuan ılık duş aldım sanırım iyi geldi suyu zaten normalde de çok içerim birde çok az miktarda enfeksiyon görüldü dedi doktor daha da fazla içtim suyu ama çok teşekkür ederim size de Allah razı olsun