Şuan gittiğim bir hastane var avicenna ilk oğlumuda orda doğurmuştum ama 8 sene önce tabi suan bu normal dogum 2200 dediler indirim yapıyorlarmış ama daha konusmadik . Bu iki hastaneyide duydum doğum fiyatlari ve doktorlariyla ilgili bilgi sahibi olan var mı acaba ?