Serpilkrgn biraz uzun ama okumalısın: Öncelikle geçmiş olsun, Rabbim sağlık versin, sabır versin çok zor bi süreç ah ben neler yaşadım 3 kez kimyasal sonrası tam herşey yolunda dedik ki bebek gelişmedi kalbi flan oluşmadı 11 haftalık olması gerekirken 7 de kaldı ve zorunlu kürtaj oldum, alanyadayım buradan antalyaya parçayı yolladılar, sonuç geldi kan pıhtılaşma meğili çıktı sadece. 6 ay korunduk tabi ben bok gibi bi kafadayım yemiyorum içmiyorum, 6 ay sonra korunmayı bıraktık cok fazla da ilişki olmadı ama işte Rabbim in takdiri, hamd olsun gebe olduğumu öğrendim ve hemen oxopar kan sulandırıcı başladı doktorum, tabi ilk başta heves edemedim aynı şeyler olur flan diye çok şükür şu an 39 dayım kızım olacak nasipse bekliyoruz 🤭 Sınavımız çok zordu İNŞALLAH evladımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim, hiç canını sıkma zor evet en iyi ben biliyorum ama akışına bırak.