[silindi] isilay doktorunuz icin sorun olmadigi surece bence gayet normal hatta daha iyi anlasilabilir diye dusunuyorum
haziranin25i isilay Doktorumla mesajlaşıp gittim. Ona göre randevu aldım genel kontrol sonrası detaylıya indim direk 🤗
Orange-sMom isilay Bilemiyorum doktor daha iyi bilir ama bu çok genel bir bilgi siz bilirsiniz yine 🤷♀️
isilay Edae maşallah, darısı bize inşallah 🤲🏻birde şu aralar böyle herşey temiz çıkıp doğunca down sendromlu olan bebekler varmış onları gördükçe daha çok kafaya takıyorum 😔
Edae isilay Allah korusun ama aklınıza kötü şeyler getirmeyin güvenebileceğiniz bir doktora gidin mutlaka iyi araştırın detaylı ultrasonu yapacak doktoru. Ayrıca down sendromlu olursa çocuğumuz napalım herşey allahtan 🙏
Mrymozr isilay Bende 20+6 de gittim. Ama adet tarihimle bebeğin arasi 1 hafta geride. Yani 19+4 ken ölçümler yapıldı. Tekrardan muayeneye gidicem sadece
isilay Edae doktorumdan cok memnunum Allah razı olsun sonuçlarım da temiz ama karşıma öyle videolar çıkınca kafaya takıyorum işte 😒
isilay halitefe bilmiyorum ki ilk oğlumda kaçıncı haftada girdiğimi hatırlamıyorum 3 buçuk sene geçti üstünden 😁tekrardan mesaj atıp sordum bakalım ne derse ona göre giderim artık 👼