Dilaraa06 Merhaba hanımlar 11+4 gebeyim bana doktorum demir ilacina başla dedi sağlık ocağından temin edebilirsin dedi bir süredir kullanıyorum fakat mide bulantısı yapiyo bende kullanıp da başka bulantı yaşayan anne adayları var mı
mercimeginanne Dilaraa06 bende vegaferon fort kullanıyorum ama bulantı falan yapmadı. Sabah aç karna 1 tane alıyorum
Deletedmom381 Dilaraa06 Bende kullanamadım onu bana da mide bulantısı yaptı daha içerken bir tiksinti geliyordu. Şimdi yine hamileyim yine kullanmam doktorumun verecek olduğunu gyneferon ya da ferra sanol tercihim olacak ikisini daha rahat içiyorum ve sonrasında hiç bir problem yaşamıyorum
Mom092 Dilaraa06 bende de aşırı bulanti yapiyodu hatta cikariyodum afedersin kan kusuyodum resmen 🥴 doktoruma soyledim yan etki yapmis olabilir sende dedi ve şurup gibi olan baska bi ilaca basladik oligofer
Dilaraa06 Deletedmom381 doktorun mu veriyo onu, bu ilacı bana sağlık ocağından almamı söyledi devlet tarafından ücretsiz veriliyo diye icemedigim ilacı ücretsiz diye almanin da bi mantığı yok diye düşünüyorum. Ne kadar süre kullanılcak bu ilaç biliyomusunuz
Deletedmom381 Dilaraa06 Benim bahsettiğim ilaçları doktorun reçete ediyor. Ama diğer sağlık ocağının verdiği ücretsiz oluyor. Yanlış hatırlamıyorsam 4 aylıkken başlıyorsun doğum yaptıktan sonra 2 ay daha kullanıyorsun canım emzirme döneminde değerlerinin düşmemesi ve kansızlık yaşamamak adına. Bana arkadaşım söylemişti ilk gebeliğim de sağlık ocağı ücretsiz veriyor al diye bir kere denedim yok içemedim.
mercimeginanne Dilaraa06 banada aç dendi hatta eczane de de aç dediler ve üzerine yazdılar aç diye özeldeki doktorum yazdı bana
Dilaraa06 Deletedmom381 doktor kontrolüne gittiğim de konusuyum bari doktorla bende bütün gün mide bulantısı yaşıyorum içince bunu 😑
Deletedmom381 Dilaraa06 Bende öyle oluyordum içememiştim sonra doktorumun verdiğine devam ettim rahatladım. Ki birde doğumdan sonra da devam ediliyor o yüzden en iyisi değiştirmek 😌
Dilaraa06 Mom092 ilacı içene kadar rahatım içtikten sonra günüm zehir oluyo bulantım gece uyuyana kadar devam ediyo 🤢
Mom092 Dilaraa06 ayniydim valla canim ictikten 5-10 dk snra kendimi klozetin başında bulurdum çok sukur gecti o gunler 3 aydan snra bulanti kesiliyor genelde benimde kesildi 7.ci ayima girdim çok şükür 🙏
Dilaraa06 Mom092 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim az kalmış kavuşmanıza 🥰 benim daha uzunnn bi yolum var biran önce kavuşmak istiyorum ❤
Mom092 Dilaraa06 cok cabuk geciyor inan bana tadını çıkar ☺️ Sag salim kucagimiza alalim insallaah 🤲🏻🌸