İyi geceler kızlar bu sefer bi arkadaşım için bişi danışacam 34 yaşında 3 sezeryan oldu 2 oğlu var son sezeryanda bebeğini kaybetti sulu akıntı ve kaşıntı şikayetiyle hastaneye gitti ultrasondan ve alttan bakıldı rahmi çok incelmiş ve ikiye bölünmek üzereymiş bu durumda çocuk sahibi olması imkansız tedavi olması gerekiyormuş ki tedavi ameliyat. Sorum şu ameliyat riski nedir ameliyat snrası tekrar bebek sahibi olabilecek mi Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan yazarsa çok sevinirim diceksiniz niye doktora sormadı şaşkınlık ve üzüntüden konuşamadı bile üniversite hastanesi git demiş doktor randevu bulamıyor şimdiden tşk ederim 😊