01Aselasil Merhaba 4 hafta 3 günlük gamileyim betahcg 35000 cıkıyor kafam cok karısık boyle bisey yaşayanınız var mı
misraerol 01Aselasil cok yuksek ikiz olma ihtimali cok yuksek veya erken yumurtlama yaşamış ollabilirsin cunki ben 5 haftalıgım tam benimki 4500 beta hcg
Nuray23 01Aselasil birinin derken 2 tane mi kese var.yoksa 2 tane mi bebek var. Bence Ikiz olsaydi doktor soylerdi. Hayirli olsun insallah😊❤
01Aselasil Nuray23 keseye benzer bisey dhaa var kist gibi ama tam ne bilemedik ilk dpktor ikiz dedi sonra tek dedi bekleyelim dedi plduggm yrde bir doktor var baskasınada gidemedim
01Aselasil misraerol hayırlısı olsun benım 6 aylık bı bebegım var 1 defa adet gordum bıdaha olmadı anlayamadoö yanı neye ugradıgımı 01Aselasil