Meriwa Sadeceduygu normal de bence sezeryanda dikip kapatıyor ama normalde altdan sürekli akıyor temizleniyor cnm
Balapan Sadeceduygu normal doğumda daha çok diye biliyorum. Arkadaşım sezaryen oldu bende normal doğurdum o da kanamasının fazla olmadığını söyledi benimde fazlaydı