OMAYBABY Ben cuma günü öğrendim hayırlısıyla inşallah bir oğlum olacak . 💙 peki sizin cinsiyetler nedir ve isim ne düşünüyorsunuz ❤️☺️
Balapan OMAYBABY 13+6 henüz öğrenemedik bacakları kapalıydı 2. Çocuğum o yüzden aşırı merak ediyorum 😄 Erkek olursa Han koyacağız inşallah kız için bulamadık henüz belki cinsiyet tahmininde bulunmak isteyen vardır https://hizliresim.com/JBsKEb
Memetzeynep OMAYBABY hayırlı olsun 😊 bende 14 haftalık gittim kıza benziyor dedi ama erken dedi çevremdekiler hepsi erkek halen diyorlarda benimde içimden geçen o ama artık kıza alıştık gibi 😊
OMAYBABY Balapan hayırlısı olsun inşallah keşke tahminde bulanabilsem ☺️ Bana herkes nerdeyse kız dedi ben sadece erkek hissettim boşuna anneler hisseder demiyorlar 🥰 siz ne be hissediyorsunuz
Balapan OMAYBABY ya ne güzel hissedebiliyorsunuz 😄 ben maalesef hissedemiyorum bazen kız diyorum bazen erkek. kaçıncı haftada öğrendiniz ? Önceden doktorunuz tahminde bulundu mu ?
OMAYBABY Balapan yok hayır bulunmadı cuma günü gittim işte 15+4 tük o zaman bizim minik hemen gösterdi ☺️💙
Dmlky80 OMAYBABY bendede cuma günü kesinleşti cınsıyet oncekı kontrollerde doktor kız dıodu cuma gunu detaylı ultrasona gırdım oda kız dedı