Sevi01 39+5 olduk ama hiçbir belirti yok geceleri çok zor oluyor rahat uyuyamıyorum döneniyorum gündüzleri çok ağırlaştım hareketlerim kısıtlandı..bilenler yardım edebilir mi ne yapmam lazım doğması için😔
Sera34 Sevi01 bende 39 haftalıgım sancı kasılma agrı hiç tık yok şuan meryem süresi ve inşirah süresi dinliyorum hurma yiyorum ve zemzem suyu içiyorum bakalım ne olucak halimiz 🥰🙏
Sevi01 Meriwa zaman geçtikçe korkuyorum Doğum zor olur diye şu an 4 kilo 10 güne daha da alacak sezaryen de istemiyorum o yüzden bir an önce gelsin kavuşalım istiyorum
Sevi01 Meriwa off işte en korktuğum şey 🤦🏽♀️Cuma günü tekrar kontrolüm var olmadı Pazartesi alın dicem sezaryenle..Allah’ın inşallah bugün yatın gelir de bunlara hiç gerek kalmaz
Meriwa Sevi01 canm gelse de 4 kilo olmuş omuzları senin çatına takılır zorlanırsın demedi deme sen bilirsin gene de doktorun sana artı eksiyi anlatır zaten