OzgeSahin2 Saitin-Annesi ay o cook iyi diyolar ya nasil iyi mi youtube da videolarini falan gordum hayran oldummm :) Klinigi var dimi
Mrvklc OzgeSahin2 ben de yazılarını okur hayran olurdum ama üç beş davası varmış doğumda sıkıntı yaşamışlar geri korktum gidemedim kendisine belki de yalandır
bir_pasa_annesi Azrabetulunannesi cnm ben doğum yaptım ama sehitmamil ilçesindrnim sahin beyde yasam Hastanesine gidiyordum
Medineseydi Denizmom Denizmom Akademi Hastanesi’nde yenidoğan yoğun bakım var gayette güzel ilgileniyorlar. Doktor Aysun alci çok ilgili ve tatlı bı insan 💕