Merhaba arkadaşlar biz 27+3 olduk fakat 2 gündür bebeğimin hareketlerini göbeğimin alt bölümünde hissediyorum. Çok nadir uzanırken sanırım elini göbeğimde hissediyorum arada ama çoğunlukla göbeğimin alt kısmında. Aranızda böyle bişey yaşayan var mı haftaya doktor kontrolüm var ama korkulcak bişey olduğunu düşünmüyorum o yüzden gitmedim doktora.