Kızlar merhabaa
29 haftalık hamileyim son 4 5 gundur sol kaburganım altında bir agrı var otururken , sol tarafima yatarken hapsirma yada oksurme gibi seylerde agri hissediyorum bebekte genelde sol tarafimda oluyor normal mi acaba doktorum yazdım da yasayan varmı ?