Kızlar dün bi anlık kanama yaşadım oysa ne iş yaptım, ne birliktelik oldu ne de başka bişiy. Hemen acile geldik doktorum arandı yatış dendi, kanama kesilene kadar buradasın dediler. Bebek iyi hareketli kalp atışı düzgün çok şükür ama bundan sonra ki süreç nasıl ilerler çok korkuyorum bi akıl verin yaşayan var mı bunu?