Asliahmet kuzum baktım randevu almak içinde en erken 6 kasım için vardı şimdi aslında kararsız kaldım özel hastaneye gidiyorum iki seferdir ömür bey yok diye bugün kalp atışı için gittim işte şükür duydum kalp atışını doktor bazı kan tahlilleri yapılcak genel bakılacak falan dedi barkodu onaylatmak için kayıt bölümüne gittim 120 lira tahlil ücreti istedi bana da biraz fazla geldi açıkcası yaptırmadım şimdi diyorum bu hfta içinde ömür beye gitsem mi ama randevu almadan sabah erken gidip sıra alıcam tabi yoksa 3 hfta sonra falan gidicem napsam bilemedim tahlillerin acelesi var mı acaba sen bu haftalarda yaptırmışmıydın