Gamzeallak 35 haftalik hamileyim ebe cati muayenesi yapti yumusama var dedi ama kapalı. Doktor bana dedi 1 hafta sonra yine gel kontrole acaba neden boyle dedi . Aranizda ayni durumda ya da ayni durumu yasayan anneler var mı .
Nihanozturk Gamzeallak 35.haftadayım pazartesi benimde kontrolüm var ama catı muayenesinden bahsetmedi hic 😳
Gamzeallak Nihanozturk benim ağrılarım oldugu icin yaptilar . Kendimi cok kotu hissettim bilmiyordum nasil birsey oldugunu ilk cocugum ve cok tecrubesizdim sana tavsiyem eger olursan kendini kasma rahat ol.