feamtrmea hem çatım dar hemde riske atmaktan korktum acıkmam sandım falanda yok 41i görürsün diyo doktor bu seferde 4 kiloyu geçme ihtimali var yine sezaryen olmuş olucak bari bebeği tehlikeye atmayalım dedik . Doktorum kafası çıkar ama omuzlarını çok zorlamak zorunda kalırım hasar oluşabilir dedi . Korktuk bi daha da 🤷♀️