Kızlar 38 hafta gebeyim bebeği hiç hissetmyrm die hastanede yatyrm hemde nişanm geldi aynı zamanda gebelik şekerim ve bebeğimin kalbinde sorun var dua nıza ihtiyacım var Dr ne kadar kalrda okadar ii die doğuma almyr bebek makat duruş nolr bize dua edin rabbim tüm annelere evlat sevinci yaşatsn😔