2 hafta önce faranjit oldum boğaz yanmasından 3 gün uykusuz gezdm 1 dk gözümü kırpmadım burnum adeta çeşme olmuştu… En son dayanamayıp antibiyotik ve ağrı kesici kullandım 2 gün sonra geri bıraktım içim rahat etmedi… Ihlamur-bal , sıcak suya pekmez, nane limon derken geçti gitti çok şükür…