gokcek07 Balkuzu01 benim minnak 2 haftadır kanalda ama hanımefendi popusunu sağ tarafa devirmiş, doktorum soluna daha çok yat bacaklarını iyice kaldır bu şekilde doğumda zor olur dedi bu arada 39 dayım çarşamba kontorl var bakalım ne diyecek
Balkuzu01 Sltn01 peki sen hissediyo musun kanalda olduğunu Karın aşağı inince kanala iner derler bende anlamadim daha inmedi heralde
Sltn01 Balkuzu01 canım ilk gebeliğim inip inmediğini ben anlamadım sadece aşağı doğru baskım var sanki hep tuvalatim var çıkacak gibi bebek