Anne2_ Elifaky ben kullandım gebeliğim boyunca sabah kahvaltıdan bi saat yada yarım saat önce aç içiyordum çünkü kana karışması gerekiyor doğum ettim yine aynı şekilde doktorum verdi kullanıyorum canm