Depend büyük beden aldım, şuan 73 74 kilo civarıyım birini denedim gayet rahat şekilde oldu. Benim de tereddütüm vardı içine sığamam diye. Çok bilmiyorum ama hasta bezini hastaneden de veriyorlar sanırım onu temin etmek de kolay gibi. Genelde kaba durduğu için hasta bezi tercih etmiyor hanımlar benim forumda anladığım kadarıyla