Doktorunuz 24. Haftada olduğunuzu bildiren bir evrak hazırlayacak onu çalıştığınız kuruma teslim edersiniz önceki muayenede doktorum öyle söyledi yeni bir izin olduğu için hazır evrakı yokmuş 32 de olduğu gibi bizde Çarşamba günü olacağız doktorumuzdan