Zeynep_cagdas gulumse0611 canım markadan ziyade yağın gözenekleri tıkandığı söyleniyor, bu yüzden losyon tavsiye ediliyor. Ben de çok kararsız kalmıştım bu konuda 🤷🏻♀️ henüz almadım ama losyon alacağım.
gulumse0611 Zeynep_cagdas bende losyon aldım görümcem yap almış yağlanmasaj yaparsn yap al diyo ama losyon daha iyi diye okudm bnde