Umay05 36+2Haftalık olduk benim hala geliyor üstüne yatınca basınc uygulayınca bazende kendisi geliyor benim 6 aydan beri oluyor normal dye biliyorum sıknmanın doğru olduğunu düşünmüyorum süt kanalların açılmasını tetikliyor hormanlar devreye giriyor hemen erken doğum riski oluşturuyor diye biliyorum🤗