2020-2020 Yasanixxxx bence Allah dağına göre kar verir. Herkesin yapısına göre çocuğunun boyu ve kilosu olur bence. Korkma ayrıca. Allah kadınları çok güçlü yaratmış
Mevakusunannesi Yasanixxxx özelde 150 altı normal doğum yapamaz diyorlar devlet 145 boyum 148 doktor boy olarak sınırdasın çatına bakarız demişti sonra catın çok müsait dedi dogumda da 5 kilo olsa dogururdun dedi boyla hic alakasi yok kesinlikle asil sıkıntı çatı baş uyumsuzluğu olması
Ayseozerckr Yasanixxxx bende de aynı soru işareti 😇 boyum 1.55 kesin bi dr a karar verene kadar devlet özel olmak üzere 5-6 dr a muayene oldum 🤣 150’nin altı risk ama bebeğin kilosu önemli dediler yarın kontrolüm var bebeğin tahmini kilosuna göre çatı muayenesi yapıp karar verecek 😇
Eminedgds Yasanixxxx evet canım benim 48 falan doktor sezaryen yapcak yarın. Normalde doğum yapmayı çok istedim ama bebek sana göre büyük cikaramazsin dedi 🤷
esloka Arkadaşımın boyu 150 bile değil 148 veya 149 anca 4 tane normal doğurdu aynı şekilde ablası da aynı boyda 2 tane normal doğurdu 3.de makat gekince sezeryan doğurdu
Mevakusunannesi Yasanixxxx ben de öyleyim 48 kiloyla hamile kaldım kimse beklemiyordu sen kendine güven