Kızlar bugün tam 39 haftalık olduk ve geceden beri kızımın hareketlerinde bi azalma var gibi geldi. Normalde gece beni uyandırırdı tekmeleri ama bugün yapmadı. Sabah kalktım çikolata yedim uzandım karnına bastırdım biraz normalde bunlara tepki vermesi gerekirken sadece bir iki saniye kıpırdadı durdu. Şimdi kahvaltı yaptım belki aç olduğum içindir diye ama yine aynı çok kısa süreli kıpırdayıp geçiyor oda kuvvetli değil. Yeri daraldığı için yapabilir mi acaba. Doktora gidecem ama çok stres yaptım toplandı karnımda taş gibi