Uzm-Nurse Arkadaşlar var mı benim gibi bu haftada olup göğüs uçları acıyan :( doktora gidince sorucam ama
sinber Uzm-Nurse bnm de uçları sızlamaya başladı canım özellikle bir haftadır gelen süt rengi de beyaza dönmeye başladı biraz saha büyüdüler ve uçların yan tarafında hafif kuruluk başladı nemlendirici sürüyorum 33+4
Kaderonur2105 Uzm-Nurse zeytin yağı sür canm doğuma kadar çok etkili oldu BN vücuduma bile sürüdüm çatlağım olmasın olmadı da doktorumda önerdi
Edizinannesii Uzm-Nurse benim hep acıyor 30. haftada da hatta sağ göğsüm şişmişti lansinoh kullandım geçti şükür. 34. haftadayım Şimdi devamlı hindistan cevizi yağı kullanıyorum o kadar kalmadı
Uzm-Nurse sinber ben daha 33 e girmedim kuzu 3 gün var ama dediklerinin aynısı resmen kuruluk ve resmen sadece meme başı acısı ağrısı süt gelmedi de
Uzm-Nurse Kaderonur2105 karnım hiç çatlamadı ama bebe yağı ve bio oil kullanmama rağmen belim ve basenim çatladı :(
sinber Uzm-Nurse artık normal yavrum tava yavaş dolgunlaşacak hafif sıkınca ucu ıslanacak artık hazırlık başlıyor