Günaydın kızlar sanırım bu gebelik işi benim hep psikolojimi hemde bedeneni değiştirdi. Bu ay cok değerlendiremedim olma ihtimalininde düşükk oldugunu düşünüyorum ama. 15 gündür gögüslerimde deli gibi ağrı , sağ kasıgımda sızlama gübi bir his, bir haftadırda bel soğuklugu dedikleri varya onu yaşıyorum. Düşündügüm aylarda böyle ağrılarım hiç olmadı. Bu ay değişik ağrılar içindeym. Ama sanırım bu psikoloji bizi yıpratıp vücudumuza değişik reaksiyonlar veriyor. 😥😓