Elfdrnncm Herkese merhaba. Şuan 26+6 haftalık hamileyim. Perşembe günü doktor randevum var. O zaman da 27+5 haftalık oluyorum. Yani şeker yüklemesi araştırdığıma göre 28.haftaya kadar yapılıyor. Yani perşembe yaptırdığım da geç mi kalmış oluyorum?