luckymother benim de adet bitiminden 4 gün sonra oldu pembe lekelenmem.Adetimin bittiği gün tam olarak korunmadığımız ilişki olmuştu,birsürü test yaptım silik çizgiler çıktı hepsinde ama adetime 6 gün kaldı bekliyorum bakalım.Normalde hiç öyle lekelenmem olmazdı