gokcek07 Günaydın anne ve anne adayları, 39 dayım bi kaç gündür ishal var yani doğuma yakın olduğunu biliyorum bağırsaklar kendini doğuma hazırlıyormuş ama tek başına ishal de bi belirti değil sonuçta var mı bu durumu yaşayan?
gokcek07 Sera34 sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️🤲 normal mi bekliyorsunuz sizde? Hangi şehir ve hastane?