Eminecetinkaya normal degil. Bazen böyle olup bir seyi cikmayanlarda oluyor. Bebek hareketlerini takip etmek cok onemli ben gun icinde bile hissetmesem ,5 6 saat hastaneye giderim 23 haftalik olmama ragmen. İlki kayipti karnmda kalbi durdu ondada gece yatarken hissedip gece kalkmistm hissetmemistm huzursuzdum sabah doktorda ogrendim malesef. O yuzden lütfen bebek hareketleinizi takip edin mutlka dokotrada gidin iciniz rahat etsin