Ben doktoruma sorduğumda bu ağrının bebek büyüdükçe mide ve bağırsaklara baskı yaptığını söyledi. Baharatlı, asitli gaz yapıcı şeylere ara verin ve bol bol yürüyüş. Gaviscon verdi onu kullandım. 3 haftayi geçti hala böyle.Afedersiniz ben gaz çıkaramıyorum. Yediğime dikkat ediyorum. Sofradan doymadan kalkıyorum. Az az sık sık yiyorum. Bazen kaçırıyorum ve o sancı başladığında ağlaya ağlaya kendime söz veriyorum yediğime dikkat etcem diye ama yine bazen kaçıyor. 29 haftalığım bebek üste çıkınca hazımsızlık oluyor aşağı indiğinde rahatlıyorum