El_if Kızlar 37+1 haftalığım az önce lavaboya gittimde yeşilimsi sarımsı bi akıntı geldi bu normal mi ? Yoksa dogum belirtisi falan mi ? Enfeksiyon olamaz insaAllah demiii😭cunku ne koku ne kasinti hic bisey yook
Svde El_if genelde renkli ve kokulu akıntılar enfeksiyon oluyo doktora görünmekte fayda var. Nişan şeffaf veya pembemsi oluyo