20 Ekim Salı günü Çamlıca medipol hastanesinde doğumumu yaptim cok sukur ☺️ Hamileligim boyunca hastane hakkinda bircok arastirma yapmama ragmen pek bir bilgi bulamamistim o yuzden boyle bir post acma geregi duydum umarim yararli olur☺️ Doktorum Elif Malcoğun ayrilmasiyla Sedef Binoz’e gecmek zorunda kalmak cok can sıkıcıydı. Ama sağolsun kendisine son anlarda bile takibe gitsem bana güven verdi. Tek sorunum cok yogun olmasi ve cok sıra beklememdi neyse 😅 Kendisi sessiz ve sakin yapili bir doktor oncelikle bunu soylemeliyim. 20 Ekim gunu 39+5te kontrole gitmistik gunumuzun dolmasina da az kalmisti ama Sedef Hanım bizi eve gondermedi. Oglumun suyu azalmis benimde nst’de duzenli 80i goren sancilarim vardi. Seruvenimiz iste o zaman baslamis oldu🤗 Once dogumhane katinda guzel bi odaya aliyolar sizi, sureci orada gecirip dogum sirasinda da dogumhaneye goturuyolarmis. Ebe ve hemsireler cok ilgilendiler ben yaklasik 6-7 saat o odada kaldim. Acikligimin hicbir sekilde ilerlememesi sonucunda da sezaryene alındım. Doktorum kesinlikle cok deneyimliydi, kararlarina bir kez olsun acaba mi demedim. Sureci olmasi gerektigi gibi yonetti. Hastane cok temiz ve rahat. Ben tek sıkıntıyı maalesef anestezi sırasında yasadım. Anestezist igneyi 4kez omuriligime soktu 4.de ancak yapilabildi. Tabi bu bana sonrasinda pahaliya mal oldu. Kimseyi korkutmak istemem ama bu sekilde bir tecrubem var spinal anestezi isterken bunu da goz onunde bulundun derim. (Herkeste ayni sey ve ayni etki olacak diye bir sey yok tabi ki) Dogum icin hastanenin fotografcisi Nazan Hanim’la anlasmisik iyi ki anlasmisiz tavsiye ediyorum❤️ Kendisi cok tatli ve cok guzel fotograflar yakalamis eger kararsizsaniz hic dusunmeyin☺️ dogumdan sonraki odamız resmen salon salomanjeydi, ilgi, alaka otel komforundaydi. Emzirme ile ilgili de cok yardimci oldular. Refakatci olarak yanimda annem vardi ama esim de her istediginde girip cikabildi. Cok uzun olmamak kaydiyla eger ki sizi gormeye biri geldiyse kırmadan 1dk fln iceri sokuyorlar.Sormak istediginiz sorular varsa seve seve cevaplarım. Hepinize bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alacağınız keyifli doğumlar dilerim 🤗