Mom-2 Kızlar tat koku kaybı olmasına rağmen ekşinin tadını anlayabiliyor muydunuz ? Tat kaybı ne boyuttaydı
Oznur1_23 Mom-2 canım benim testim pozitifti eşim odamı ozonla sirkeyle siliyordu tekrar geliyordu odama nasıl duruyor burda diyordu azcık bile koku almıyordum ve hala almıyorum tad desen şuan bile yok süt içiyorum sanki acımsı çok kötü bir şey 😔
Duygusuz Mom-2 acı tatlı eksi tuzlu alabiliyorum sadece diger türlü yemeklerin hepsi aynı tadda sanki. Ama koku hiç alamıyorum ev yansa alamam o derece
Ozdmrkbraa Mom-2 ben bir limonu ince ince dilimleyip ne yendiğini bilmez gibi yemiştim pozitifken yuttuğum sora boğazım da ekşilik oluyordu yoksa ağzımda hiçbir şeyin tadı yoktu
Anneyim00 Mom-2 aşırı ishal ve aşırı sırt agrısından test yapıldım sonucumu bekliyorum berbat bişeymiş şu test yalnız çocuk gibi ağladım sinirlerimde bozuldu
Mom-2 Oznur1_23 benimki o kadar değil aslında test yaptırmadım koku tat kaybım var ama o kadar değil mesela ekşiyi ayırt edebiliyorum sende özlemişim ?
Oznur1_23 Mom-2 yok canım pozitiftim en son bilmiyorum tekrar test yaptırmadım ama belirtiler bende hala devam ediyor karantinam biteli 5 gün oldu 15 gün oluyor yani yakalanalı ağzımda öyle bir tat var ki su bile tuhaf geliyor
2020ARALIK Mom-2 bende bunu merak ediyorum bendede tat koku yok ama acı ekşi şekeri alıyorum sadece ama yemeklern başka tadı gelmiyor nasıl oluyor acaba