Ygzglr bence acile git canim yuksekse atesin ve gecmiyorsa. Ben bir gun idare ettim oyle yani sabahtan aksama dek parol ictim.iki tane araliklarla, atesim bir ara dustu ama asiri terliyordum halsizlik kemik agrilari kolumu kaldiramiyordum, annem dus aldiriyor uzerimi defalarca degistiriyordu. Su vucudumdan inerken bile canim yaniyordu o dereceydim. Esime direndim hastaneye gitmemek icin parol ile gecer diye diretmistim o an saglikli dusunemedigimden. Sonra beni bir sekilde goturdu kan idrar tahlili derken bayagi enfeksiyon cikti kanimda idrar testim temizdi. Parolun serum seklini taktilar kendime geldim. Ateism 39dan 37lere dusunce yolladilar. Ertesi gun gel covid testi yapilsin dediler gittim cok sukur temiz cikti ama antibiyotik basladilar. Enfeksiyonum gecti cok sukur. Bebege zarari var midir bilmiyorum ama dolayli olarak enfeksiyonun var oldugunu biliyorum. Bence ihmale gelmez. Ben cok aci cektim o donem, bir de erken dogum riskim vardi bikmistim hastaneye gitmekten qma iyi ki gitmisim. Yoksa kendime gelemezdim.