Aaaaaa Kızlar 36+3 oldum. Bugün ishal durumum vardı. Ama şu son 2 3 saattir şiddetlendi. Resmen tuvaletten çıkamıyorum. Doğum belirtisi olabilir mi bu ?😭 az bir miktarda protein kaçağım vardı. Yarın doktora gidicem. Başına gelen varsa yazabilir mi lütfen
gokcek07 Aaaaaa 39 dayım ve 1 haftadır bende de var doğuma hazırlık bağırsaklar kendini temizlediği için olurmuş normal dedi doktorum, tek başına ishal de belirti sayılmaz başka bırsey var mı peki
esloka Aaaaaa gun de 10 dan fazla ishak hayra alamet olmaz siz doktora gidin yarin muhtemelen doğurmuyorsunjz ama sıvısız sa kalmamış olursunuz bi serum takarlar belki
Aaaaaa gokcek07 ishalden dolayı sanırım karnım ağrıyor tabi. Ama öyle böyle değil afedersiniz 20 kez çıktım tuvalete ve halsizleştim