2 gündür şiddetli kasık, bacak , bel ağrılarım var ve belimden aşağısını ağrı yüzünden hissetmiyorum bebeğim karnımda çok toplanıyor , dinleniyorum , yürüyorum geçmiyor sancı girdiğinde düzenli değil ve takip edemiyorum . Erken doğum riskim yok bu arada , geçen hafta aynı sorunlar yüzünden hastaneye acile gittim ağrın çoğalırsa suyun gelirse durmadan gel dediler . Kafama takılan bu yalancı sancıysa dinlenmeme rağmen hala bel ağrım ve bacaklarımın ağrısı neden geçmedi