Slaa tgbktszdmr canımm bende 18de hissetmeye başladımm ilk gebeliğimm ilk başlarda böyle anlamadım hatta seyirme gibi oluyor çok güzel bi duygu sonradan iyice hissetmeye başladım hareketlerinii👶🏻:) şimdi 20+5 iz sende inş en kısa zamanda hissetmeye başlarsın :)))
VildanHaylaz tgbktszdmr 16.haftamda hissettim uzanırken daha çok belli oluyor elini koyduğunda hissediyorsun nerede olduğunu .ultrasonda baktığımızda doktor Birseyler yiyip gelseydin dedi şekerli birseyler de ye dedi ozaman daha hareketli olur dedi
Zemzemtuzla tgbktszdmr benm doğumuma sayılı günler kaldı ona rağmen yine çok bi hareketlilik hissedemiyorum bizimkisi tembel sanrm😀 diyorum ki bazen ya kımıl kımıl oluyor başkalarınki bnmkinde ses seda yok😀 masalın içerde olduğunu hissedebilmek için arada ben dürtüyorum da öyle tepki veriyo 🙈
Ezolym Minnakkurabiyeveannesi cinsiyeti belli mi benim de 13 haftada flan hissettim 2. Gebelik benmkide:)
Zdgnsym93 tgbktszdmr ilk dokunusunu 17+5 de hissettim ilk gebeliğim. Şimdi gün icind3 sürekli bekliyorum hareket etsin de hissedeyim diye. Allaha ne kadar şükretsem az gibi geliyor. Tüm yavrularımız sağlıkla gelsin inşallah 💙
-ozgedag tgbktszdmr bnde 20 haftada hisstm korkma kız bebekler geç hissedıyrmş ama içerde baya hareketliler 😂
tgbktszdmr -ozgedag aynen ultrason da garip gurup haraketleri var🤣 bu mu diyorum içimde hareket eden dışarıdan hissedemiyorum bide 😁
Ftmaydn tgbktszdmr bende 17. Haftada hissetmeye başladım. Bazen sert bi şekilde vuruyor sanki kalp atışı gibi. Pıt pıt vuruyor :) şuanda bende 18. haftadayım. Sırt üstü yatınca acayip sert vuruyor benimki :)
VildanHaylaz Ftmaydn Yarında kontrole gidiyoruz bakalım en son gittiğimde öyle demişti doktor bu sefer çikolata yiyip öyle gideceğim 😍
Aynurr16 tgbktszdmr 19. Haftada bir kere balon patlaması gibi oldu sonra 21. Haftaya kadar hissetmedim 😂 şimdide 31. Haftadayım öyle aman aman tekmesi yok yer değiştirirken felan hissediyorum
Gzdedsgrn Haraket etmesini dört gözle bekliyoruz sonra zaman ilerledikce hep haraketli olup bi azalınca bu sefer uykularin kaçıyor sonra annesinin üzgün oluşuna dayanamiyro bi tekme patt mutluluk oluyor ❤️❤️❤️
Mhtpsahn_53300 tgbktszdmr bende ilk 16. haftamda tesadüfen hissettim ilk başta anlamadım ama ertesi gün jetonum düştü sonraki haftada net hissetmeye başladm
Sdhs06 tgbktszdmr 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım ben canım böyle pır pır gibi hissediyor insan 😂
Nsdoztrk Merhabalar biz de bebeğimle 12+4 deyiz dün gece karnımın üzerine yatınca için de bi şey kaydı acaba bebeğim miydi değil miydi bilmiyorum ama o duygu bile çok güzeldi inşallah en kısa zamanda hepsini hissederim 🥰🥰🥰
Yektaninannesi İlk 14 haftalıkken hissettim çok şükür şimdi 18 haftalığız.bu duygunun tarifi yok.rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.isteyen herkese de nasip etsin 🙏
2834 tgbktszdmr bende ilk hamileligimde kızmın hareketlerini tam 19 . Haftamda hissetmiştm . Şimdide ikincye hamileym 12 haftlıgız .
ecembugra53 tgbktszdmr canım 24. Haftaya kadar hissetmemen cok normal 😊🥰 karın kasları vE yağları kilo dan kaynaklı olabiliyor