Kızlar 36. Haftama girmiş bulunmaktayım bu sabah kalca kemiği ağrısına uyandım . 2-3 gündür bel ağrılarım oluyor ama çok değil bu normaldir tabi. Yanlız bugünden beri alt karın ağrım var oturup kalkmakta çok zorlanıyorum. Bu sizce doğumun yaklaştığının belirtisi mi? Benım gibi olup sora 2-3 güne doğuranınız oldu mu? İçime doğurucakmışımm gibi doğuyor. Bebeğim kanalda değil . Sancım yok karın sertleşmesi yaşıyorum birde aşırı alt karın ağrım var değişik bi şekilde