Akagiz Pendik şifa hastanesinde doğum yapmış yada yapacak olan arkadaşlar var mi gelin sohbet edelim. Doğumda refakatçi alınıyor mu ziyaretçi? Henüz dr ile konuşamadık gelin sizle sohbet edelim :)
Deleted5544 ben ilk önce gebelik takibime orada başlamıştım nihan hanıma gidiyordum ama hastane, cihazlar ve odalar çok eski olduğu için bıraktım hatırladığım kadarıyla da ziyaretçi hiç almıyorlar daha sonra medipole geçtim ve orada doğum yaptım